Diagnosticare Laptop

Diagnoza Laptop

Diagnosticare Laptop

Stiai ca o diagnosticare corecta ocupa 83% din timpul afectat reparatiei?
Stiai ca inca 10% din timpul reparatiei se consuma la teste?
Stiai ca 95% dintre operatiunile de diagnosticare a placilor de baza defecte nu se pot realiza decat prin reparatie?

Asadar, diagnosticarea este cea mai importanta parte a interventiei

Diagnosticarea de baza:
– laptop-urile care pornesc dar dau erori sunt verificate software si apoi pe componente: HDD, RAM, procesor, placa de baza, etc
– laptop-urilor care nu pornesc le vom verifica alimentatoarele, consumul de curent, conectorii
– laptop-urile care nu afiseaza nimic pe ecran sunt verificate la nivel de display, placa video, panglica flexibila LCD

Diagnosticare electronica:
Daca la diagnosticarea de baza s-a constatat ca placa de baza este defecta, se va trece la etapa urmatoare
Placa de baza este demontata si verificata la nivel electronic: alimentare, module, cipuri, trasee, etc.
In 95% dintre cazuri, diagnosticarea placii de baza este echivalenta cu repararea ei, iar aceasta operatiune se realizeaza pe cheltuiala si riscul nostru

Estimare cost reparatie:
Diagnoza se finalizeaza cu estimarea costului reparatiei si comunicarea acestuia catre client
Clientul decide daca accepta sau refuza acest cost

In peste 90% din cazuri, diagnosticarea se poate realiza numai prin reparatia laptop-ului
Nu poti afla – de exemplu – ce cip este defect daca nu l-ai inlocuit si ai vazut ca laptop-ul functioneaza corect
In cazul in care se refuza reparatia, nu stricam laptop-ul la loc, ci doar demontam piesele inlocuite pentru a le reintroduce in circuitul comercial
Daca s-au efectuat reparatii cu piese care nu mai pot fi refolosite iar clientul a refuzat reparatia, le vom oferi clientului cu titlu gratuit, fara nici o obligatie suplimentara

IMPORTANT:
Diagnosticarea este gratuita in urmatoarele cazuri:
– clientul accepta reparatia
– nu avem o solutie pentru repararea laptop-ului
– reparatia care trebuie efectuata este mai complexa, anume de tipul 3, 4 sau 5 conform listei de tarife

In cazul in care clientul refuza reparatia, costul diagnosticarii este cel mentionat in sectiunea tarife.

In cazul in care clientul nu accepta reparatia intrucat aceasta depaseste valoarea laptop-ului reparat, cu garantie, clientul va achita doar 50% din costurile de diagnosticare

La primirea produselor in service, vei primi o fisa care contine un link si o parola, pe baza careia vei putea verifica online stadiul reparatiei tale
De asemenea, cand vom avea raspunsul diagnozei, noi te vom suna sau te vom informa prin email si/sau SMS

FAQ:

Q: De ce dureaza uneori mai mult timp pana la finalizarea investigatiilor?
A: – numarul solicitarilor este mare datorita numarului mare de clienti multumiti de calitatea serviciilor
– laptop-urile sunt preluate in ordinea intrarii
– datorita costurilor foarte mari ale placilor de baza, incercam sa reparam placile defecte.
Aceasta insa necesita timp. Daca pretul nu este un impediment te rugam sa ne comunici asta de la inceput. Astfel, daca placa de baza este defecta iti vom recomanda inlocuirea acesteia in timp mai scurt, in locul reparatiei.

Q: Efectuati si interventii la domiciliu / sediu?
A: Da. Ne putem deplasa pe raza municipiului Cluj-Napoca, la cererea ta.
Te putem ajuta la tine acasa, cu urmatoarele operatiuni: depanari software, devirusare, reparatii simple (dispunem de trusa de scule profesionala si statie portabila de lipit cu gaz), optimizari software, depanare retele, inlocuire componente (tastatura, alimentator, HDD, RAM, Display, unitate optica, etc).
Trebuie sa stii ca in cazul unei astfel de solicitari, trebuie sa achiti 30 USD+TVA pentru deplasare.

Q: De ce nu efectuati diagnosticarea gratuit in cazul in care nu vreau sa repar laptop-ul?
A: Avem mai multe motive, din care mentionam:
– am fi fortati sa efectuam diagnoza cu un buget limitat, fapt care ar conduce la o diagnoza superficiala si neeficienta
– incercam sa evitam situatiile in care unii clienti aduc laptop-ul doar pentru „a vedea ce are”, marind timpul de asteptare pentru clientii care au reala nevoie de reparatie in timp util
– in general, investitia in diagnosticare nu poate fi recuperata din aceasta taxa. Cand clientul refuza reparatia, noi nu ingrosam randurile celor care strica laptop-ul intentionat
– daca laptop-ul are o defectiune mica, noi nu „inventam” o defectiune mai mare doar pentru a-ti lua banii si a-ti propune service pentru laptopul tau.